سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

کارشناسی آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش زرین شهر

[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]

 RSS 

کل بازدید ها :

126277

بازدیدهای امروز :

7

بازدیدهای دیروز :

3


درباره من

کارشناسی آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش زرین  شهر
شکرالله نصیری
کارشناسی آموزش ابتدایی شهرستان زرین شهر دارای 76 دبستان - 12 دبستان غیرانتفاعی - 5 مرکز آمادگی مستقل و 3 آموزشگاه استثنایی می باشد. مشخصات مسوولین کارشناسی: علی جلالی کارشناس مسوول - شکرالله نصیری کارشناس - بدریه خانی کارشناس - اسدالله براتی معلم راهنمای روستایی


لوگوی من

کارشناسی آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش زرین  شهر


 اوقات شرعی

اشتراک

 


فهرست موضوعی یادداشت ها

ادبیات[5] . روانشناسی یادگیری[4] . اولویتها و طرحهای کارشناسی[2] . چارت سازمانی و آمار کارشناسی[2] . فعالیتهای کارشناسی[2] . نقاشی کودکان . سنجش و اندازه گیری .

نوشته های قبلی

بهمن ماه 85
اسفندماه 85


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

شکرالله نصیری تاریخ یکشنبه 86/2/16 ساعت 8:1 صبح

                                                                  به نام خدا

دانشمندان و محقّقان محبوب وبزرگی که امروز به اوج شهرت و افتخار رسیده اند در سراسر زندگی  پر ماجرای خود مشغول مطالعه وتحقیق بوده اند و در زندگی یک لحظه هم فضل وکمک خدا را فراموش نکرده اند.

آنها با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و تحمّل سختی های بسیار در برابر ناملایمات و   سختی های زندگی ، با مهارت وتدبیر خاصّی ایستادگی کرده اند.

این بزرگان همیشه غرق مطالعه ی محیط خود، طبیعت و حتّی نقّاشی های ساده بودند.

شاید تعجّب کنید اگر بشنوید ادیسون حتّی در واگن بارکشی هم دست از مطالعه وآزمایش

 بر نمی داشت و با این کار خود یک بار باعث ایجاد حریق و آتش سوزی در واگن شد.

 

آنها به قعر دریا ، بالا ترین نقطه ی آسمان ها ، سیّاره ها ، راه های کسب موفّقیّت  و ایستادگی در برابر حوادث می اندیشیدند و صادقانه می کوشیدند تا خدمتی به مردم وجامعه بنمایند .

            شاید باور نکنی که آیت الله مرعشی روزی در بازار وقتی می خواست  یک نسخه  کتاب خطّی  را از یک زن تخم مرغ فروشی بخرد نه تنها هر چه پول داشت به او داد ، بلکه مجبور شد مقداری هم از وسایل زندگی خویش را نیز برای خرید آن کتاب بپردازدتا کتاب را از دست بیگانگان محفوظ بدارد.

             ما آن چه داریم مرهون شجاعت ، صبر و تلاش این انسان های شریف و محبوب است که حاصل یک عمر زندگی وتلاش خود را بدون هیچ چشم داشتی  برای آیندگان گذاشتند .

            آری گنج بدون رنج به دست نمی آید ، پس بیایید تلاش کنیم و با فکر و عقیده ی درست گامی در جهت پیشرفت وتوسعه ی کشورمان برادریم .

 

 

توجه :نگارش  متن به گونه ای است که اگر  دانش آموزان کلاسی در نوشتن املا ضعیف باشند بتوان یک یا دو بند از متن را املا حذف کرد .

 

                                         گروه آموزشی پایه ی پنجم ابتدایی



 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com